maanantai 1. lokakuuta 2012

Spessujopooo



Heiiii! Tässä ollu vähän kaikkee ni on piiikkusen ollu väliä nyt postailussa mutta joo.
Anyway koeviikko käynnisty mulla jo torstaina ja oon ottanu aika rennosti. Laiska kakkos luokkalainen? Ihan hyvä oikeestaa ku ei enää osaa stressata kokeista, mutta keskittyy niihin kuitenki.
Huomena ois sitte vapaata, samoin keskiviikkon. Jep tää jaksa on ollu mulla aika helppo, hypäreitä pitkin päiviä. Huomisen tosiaan aattelin viettää Kokkolassa shoppaille ja vähän kavereita vois käydä moikkaamassa. :)


Viikonloppu tosiaan meni Lotan luona Vaasassa ja oli kyl ihan huippua! <3>
 Tuli ostettua uuet kengätki, joista ei oo nyt kuvaa.. Mutta tällaset pinkit:
12,95 e
Muuta en sit paljon ostellukkaan ku oli vähän heikko rahatilanne. Ruokii meni nii paljon. Mut korjaanpas tilanteen sit huomena!
Mut jos mä tästä lähtisin vähä lukee kokeisiin... Tai sit parantelisin mun kipeetä varvasta tän jääpussin kans. Potkasin sen nimittäin tänää koulussa kaverin kantapäähän ja kuulu pari ihan järkyttävää naksahusta, sattu! :D
pltn.




-Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti