keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Crazy life!

Hei! Rupesin tossa selailemaan kaikkia vanhoja kuvia mun koneelta, näin vapaapäivän kunniaks. Oli kyllä ihan pakko tehä nyt tällane kuvapostaus kaikista pöhölöistä muistoista, joita löytyy! :D Voi tulla kilometripostaus mutta ei voi mitään!
Nii ja p.s. kävin eilen vähä kokkolassa shoppialemassa(kyllä vain mulla oli eilenki vapaa) ja sitte ku saan kameran takasin ni voisin laittaa vähän kuvia mun löydöksistä. :)





Mutta tässä vähän mun elämästä ja ihanista muistoista, jotka on tallentunu kameralle:
 Ensin vähä koulua

Tytöt ja musiikintunti

Vähä puukässää

poikarakkautta

...

Jere & minä


Oman radiokanavan väsäystä


Terveystiedon tunnit kinosti aina.
Kylläpä ollaan oltu pieniä!
Sit loput onki vapaa-ajalta:

pikkusiskot


pikkuteinit ysillä
Atten kans vähä läskisymässä

Juu kyllä tälläki kuvalla on oma tarinansa: Tomin mukaan oon joku Jeesus tässä kuvassa! :)

Rakkaat serkkupojat ♥

Ei ollu hääppönen Villen Datsunin kohtalo.
Tulva aikaa




...

Harrastus juttuja
Mallu ♥

Sukua(ko?)♥

HaPo=halsuan pojat.
Ellan^ kaksoisveljien vaatteet on kivoja

Laskettelua !

Jep we do this all the time.

Oon hiihtomestari!
Ja tähän pyllähykseen onki hyvä lopettaa tää kilometripostaus! Enjoy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti