keskiviikko 15. elokuuta 2012

Hei muru, oon suhun koukussa ja koulussa.

Bloggaaminen on erittäin hyvä tapa viettää näitä, PITKIÄ (75 min), vapaatunteja! Kaken lisäksi nyt kun koulut, ureheilu, musiikki ja työt tulee viemään multa tooosi paljon aikaa, niin bloggaamiselle jääkin sitten vähemmän aikaa. En kuitenkaan usko että nää mun postaukset vähenee, kiitos näiden ihanien vapaatuntien! Koulun koneethan on ihan pyllystä mutta täytyy koittaa kestää.. :)


Tosiaan tuli nyt sitten alotettua kokonaan uudessa koulussa! Ensimmäisenä päivänä kyllä vähä jännitti... Okei olin ku pikkulaps karkkikaupassa. Sellanen mä oon, aina jännitän joka asiaa, vaikka ei ois ees iso juttu. Mutta mulle pienikin on suurta!:)
Onneks on kuitenkin naapurikunta ja näin pienillä paikkakunnilla voitte olettaa että tiesin monet oppilaat jo ennenstään, varsnkin oman ikäiset.
Päivä oli ihan jees ja sitten kotiin pääsyäni piti tietenkin tapella siskon kanssa..
Kun saisin vain minun ja entisen parhaan ystäväni, isosiskoni, kanssa välit korjattua, niin kaikki olisi taas paremmin....


Oon vaan niin kelannu yhtä jätkää että aivan hermot menee. Mutta onneks meijän asiat on ihan onnellisesti kai.. Siltihän sitä tottakai miettii jatkuvasta. :)
Onneks päivä on puolessa ja kohta pääsee kotiin!

I love my home <3 br="br" nbsp="nbsp">
-Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti