maanantai 6. elokuuta 2012

Complex Life


Kaikki teistä on varmasti huomannu, että suunnitelmat ei koskaan mee niinku on suunniteltu? Mä ainaki oon. Tänä iltana kuuluis alkaa se ihanainen yksinelo kotona, kun porukat lähtee vähä lomaileen. Tiistaina ois tarkotus juhlia viimesiä kertoja, ennen koulun alkua täällä meillä.::

Viimesintä vappua
MUTTA tottakai mä aina tuun sairaaks.. Oikeastaan tällä hetkellä oon vain vähän heikossa tilassa, mutta mun tuurilla se varmaan pahenee? En tiedä mutta oon päättänyt, ettei mua pikku sairastamiset estä! :)


Onneks sain mun koulu asiat järjestykseen ja sen puolesta on helpottunu olo.. Toivottavasti loppua kohden perhoset lentelee! Kannattaa repiä kaikki irti tästä loman viimeisestä viikosta.. That's my advice!

Tässä biisi tolla lähtee bailut hauskasti käyntiin! ;D



~Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti