keskiviikko 2. tammikuuta 2013

New Year Ahead!

Ou jeeah, uusi vuosi edessä ja maailmanloppu ei tullukkaan!(Se koko maya-juttu ärsytti mua jo alusta asti, paska puheita!:'>)
Uusi vuosi meni kyl aika penkin alle, täytyy myöntää... Oltiin kalajoella mökkeilemässä ja vietin koko yön pesuvadin ja sängyn äärellä, nice.. Mutta oli siellä niitä hyviäki hetkiä kyllä! :)
Jekkupeukku!;)
Oli kiva olla tytsyjen kans pitkästä aikaa ja sitä rataa. :) Raketteja ei kyllä oikein tullu nähtyä, mutta noh ens kerralla sitte. Ehkei ihan heti kiinnosta lähteä mökkeilemään minnekkään kauemmas. Osa siitä mökkiporukasta oli kyl sellasta sakkia, että huhhuh... Kaiken maailman intiaaneja löyty joka lähtöön ja yks kaveri mursi kätensäki.
Toisaalta kohta rupee kaverit täytteleen 18, että mökkeilyt voi kutsua jo reilun viikon päästä! Ku mun lapsuuden ystävä, ns. veli, Saku täyttää. Tää on tää vuosi 2013, joka tulee oleen yhtä hulinaa! Ainaki voisin kuvitella niin...

Jouluna ei paljon ehtiny tänne kirjottelemaan, ku olin niin lomafiiliksissä, eli mua laiskotti. Mutta tässä nyt jtn mitä sain lahjaks:
 Plus sitte jtn. kasvojen puhdistusgeelejä, yli kymmenet sukat(!) jne.

Oi ja mun vanhojentanssimekkoki tuli tänää postissa! Tilasin sen sitte DreamPromista ja kaikki muu meni hyvin, mutta se tuli väärän värisenä... Jep violettina, vaikka tilasin sinisen... Noh ei se mitään, toi oli nimittäin mun toinen värivaihtoehto ja rakastan sitä jo nyt! Kuvaa mekosta tulee varmaan vasta ku on tanssit tanssittu. :)






~Sarppa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti