tiistai 31. heinäkuuta 2012

Not So Black

Jotenkin tämä aloittaminen on kaikissa asioissa yleensä niin vaikeaa, mutta nyt kun sen tekee jo kolmatta kertaa, niin eipä tässä.
Olen siis Keski-Pohjanmaalta ja tässä vähän tuli uudisteltua edellistä blogiani ja päädyinkin samantien kokonaan uuteen blogiin. Se ei ehkä eroa vanhasta muutakuin tunnelmaltaan.
Blogin otsikkoa valitessani ei ehkä ollut parhaimpia päiviäni. Olin ollut jo ainakin kuukauden riidoissa parhaan kaverini kanssa (pojan) ja samalla kaikki muutkin kaveripoikani käänsivät minulle selkänsä, tai eivät vain kehdanneet tulla puhumaan, who knows? Joka tapauksessa eilen tapahtui ihme ja sovimme kaikki riidat ja olimme taas pitkästä aikaa yhdessä. Nyt mietinkinettä ehkä nimi ''Like A BLACK Bird'' ei kuvaa tämän hetkistä oloani niin hyvin, vaan paremminkin: ''Like A WHITE bird''... En kuitenkaan aijo muuttaa blogini nimeä sillä tuo mustalintu symboloi jotain ihan muuta kuin minun olotilaani. Sitä en kuitenkaan paljasta. ;)

Täällä  tosiaan aijon kertoa paljon lukiolaisen rankasta arjesta. Elämääni kuuluvat tiiviisti urheilu(mm. pesäpallo), musiikki, usko, vaatteet ja muoti, taide, sukulaiset, koirat, joita meillä on 6 yhden poistuttua, perhe ja ennen kaikkea ystävät. Joskus elämässäni tapahtuu paljonkin joskus ei niin paljon.
Tarkoituksenani olisi joskus saada oma järkkäri, mutta siihen voi mennä aikaa. Joten ennen sitä joudutte tyytymään laadultaan vähän heikompiin tai sitten netistä otettuihin kuviin.
Aijon kuitenkin käyttää kuvia vaikka mikä olisi, sillä mielestäni ne ovat tärkeä osa blogia, MINUN blogiani! :)



-Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti